Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

reunion ka tadi ?
Tuesday, November 23, 2010 • 11:49 PM • 0 comments



Allahamdulilah tadi reunion berjalan lancar .
yang spoil skit bdx laki la dh elok2 kitaorg tggu kat pizza nk p kat kfc plak.
nak dijadikan ceta depa pown p la mkn kat kfc n km yg gegerl (Faqihah la yang start pggil ni..hehe ) ni mkn kat pizza hut..
then jumpa plak KLON AKIM dia pown p jgk ngan sepupu dy .
n yang kurang best skit BDX SNOW WHITE turut join reunion tu aku bkn xnk invite tpi kisah lama dia buat aku mcm xmau invite dy,
hurm... sabo je larh .. anyway thnx to Farid coz blnja minum td..
Izhar jgn lupa hang still hutang dengan aku ! ( anggap ini satu amaran .. haha )
KLON AKIM tok sah nak malu ngan aku la . kot nk blnja aku pizza ka . bgi hadiah ka . x gentle sungguh !
haha . .

p/s : tdi bukan ka aku ngantok gila ?
haha . . time to sleep !!

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|