Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

awat dia buat aku macam tu?
Tuesday, December 7, 2010 • 12:18 AM • 0 comments



ada sesapa ley jwb.. awt dia buat aku macam tu ?
huh ! =.='
kat aku pggil **fe , kat GADIS MANJA pun pggil mcm tu .
hish tak sanggup aku ber'honey' ahaks... haha
mgkin pa yg toek cakap tu btol...
yg lawak nya klon akim kol aku tdi dia tny aku spa toek .
sori la klon akim eik .. aku tak ley gitaw nnt kesian kat toek bb dia bukan toek pun..
lagi pun toek ni baek ! aku dh anggap dia mcm abg aku . <>
hihi . tgh mlm ni syok kalau usha blog org ! jomjom

antara blog yg telah diusha !
Princess Chubby

mak oii !! bnyk btol aku usha blog org ! chantek taw belog depa ! rugi tak tgk XD
esk maw usha belog ahli 6G plak !!

nitez everyone !


0 Comments:

Post a Comment


|