Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

still love him ?
Friday, December 10, 2010 • 11:13 PM • 0 comments




kita selalu dgr orang cakap , jangan benci sangat nanti jatuh cinta .. huhu nampaknya aku dah terima nasib tuh..i'm still love him even he had play my feeling ( btoi ka ayt aku tuh?? =.=' )
hurm...don't leave me i still need u .. aku taw benda ni tak mungkin berlaku bab -------- so tak mungkin la kn?? uwweekkk ! bunci .. y aku jdik camni ? lembik ! cuti ni saja aku dah abiskan 3 novel cinta . n antara punca aku gadoh ngan dia pun bab novel pertama tu larh .. haha .. lawak sungguh .. tapi aku takpenah kata dia . aku takut dia salah paham .. i'm still childish k? ya ka? hehe..sumtimes jer ! aduhhh... bab nak melalut nombor satu .. ahaks .

** b imy & ily 4 eva !
i'll never stop loving you but i just stopped showing it
ily so much
if loving you is wrong .. i never want to be right again **



0 Comments:

Post a Comment


|