Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

2011 dah tiba
Sunday, January 2, 2011 • 10:09 PM • 0 comments



2010 - terlalu banyak kisah yang telah kau coretkan dalam hidupku . suka duka . kini semua bercantum menjadi satu . aku ingin tutup buku tahun 2010 . kalau boleh nak letak padlock biaq segala kedukaan tu dapat aku tinggalkan bersama . tapi dia ( jejaka lier ) masih mencari aku . kenapa ? dia cari aku dalam facebook tapi tak jumpa < mmg la dah aku BLOCK dia > tapi malam ni aku saja bukak kurungan BLOCK dia . aku add dia balik . ntah la kenapa tapi aku teringin sangat nak tengok profile dia . tapi bila aku tengok ja as usual la hati aku bengkak lagi ! kenapa dia buat macam tu ha ? anniversary konon . blah la lu ! ccuuuppp2 . apahal aku marah lak ni ? dahdah . aku kesal . lagi pun . aku dah bosan ! huh !
2011 - mulakan idop baru dengan azam yang baru yeay ! aku nak tengok jejaka lier terus hapy dengan gadis manja . aku tak tau la nak kata . kekadang aku BENCI tengok depa . tapi aku tau tu sifat setan ! so aku mau elakkan diri aku daripada dibelenggu sifat SETAN tu !

mak oii lupa la plak . esokkan dah kolah . kain blom iron . kejo blom print . mampoih aku ! . HAHA . nitez n hepy new year !

Labels: , , ,



0 Comments:

Post a Comment


|