Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

wow .
Monday, March 28, 2011 • 9:32 PM • 0 comments



tadi aku ke Penang tok ambil hadiah bagi video Liga Remaja Kreatif
guess what .. penyertaan daripada Perlis all dapat NOMBOR SATU **okey aku tipu . all dapat saguhati
waktu balik nak p bukit bendera . tengoktengok tutup bab nak upgrade .
sebelum terlupa , tadi masa sampai dkt lobby Hotel Traders tu ada famili CA 
then mom dea cakap " owh ni ka Syairah , dapat jugak jumpa akhirnya , "
seyes aku cakap terkejut beruk  aku tadi . pastu kami bersalam-salaman 
then mom dea nampak so sweet , peramah and comel ! i like .
okey , smbung balik . so kami pown naik la ferry balik . urm makan masa dalam 50 minit ja
after dats kami p ke Tesco Sungai Petani . 
okey lepas change baju . kami g mam . u noe what CA n aku pakai baju sama ? putih 
aku mmg agak terkejut tapi cover ar kan then tgk2 dea yg ckp " baju ag putih kan ? " hihi .
kmi masuk ke MPH sja nak beli buku . aku jumpa buku IMPIANA 2 yang aku mmg tercari2 . then aku jumpa yg finale punya . aku suh CA belanja yang dea bagi RM10 kat aku . pergh ! okey ar tu .
msuk dalam keta dia bagi coklat kat aku . nanti dlm private blog aku na letak pic dea .
gambar kami kat sana nanti aku letak oke ? dalam bext entry . skunk mls na upload . klu na tgk sangat bukak fb Cikgu Faizul (:

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|