Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

long long time ago .
Wednesday, April 27, 2011 • 5:57 PM • 0 comments



actually bukan la " long long time ago" pun . sja gege . nak ceta ni . nak degaq tak ?? aku da buat salah kat seseorang ni . aku rasa bersalah sangat . bila aku mintak maaf , dia macam tak berapa nak maaf kan . aku sabar je larh . lagi pun aku baru ja baca satu artikel mengenai SABAR dalam majalah Solusi isu ke 31 . kekadang ni semua ujian daripada Allah untuk membersihkan dosa kita . so aku pun kena banyakbanyak bersabar untuk menghapuskan dosa yang aku dah buat ni . kepahitan yang di alami di dunia terlalu biasa jika hendak dibandingkan dengan di akhirat nanti . nanti aku tulis satu puisi tentang kesabaran.
nota ayra : kerja kursus here i come !!

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|