Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

abg cc yang mencurigakan
Monday, May 2, 2011 • 8:16 PM • 0 comments



tadi aku p ke MPK tok ciap kan last work pasal kerja kursus sejarah ni
after that kami ( aku,shuhadha',farisha n fifi ) ke foodcourt bab nak makan . lapaq giler . mau taknya dah pukul 12.30 tgh hari dah . time for lunch . apa lagi perut masingmasing da mula wat konsert . haha
pastu kami ke cc temankan shuhadha' and farisha taip kerja kursus . dekatdekat nak siap dah pc yg shuhadha' guna hang (!) abih suma kerja dia hilang . hampir nak nangis dia tgk kerja yang dia baru taip tu hilang . sabar yer shuhadha . masa aku tlg atip kerja farisha ( ala tlg saat akhir ja ni ) ada sorg abg cc ni mai duduk kat sebelah aku then tny tgh wat pa la . wat folio ka tingkatan berapa la and banyak lagi larh . naik geram aku dibuatnya tapi nak tergelak pun ada . so aku juz tersenyum ja tadi . pastu kami ke da store . solat kejap then terjumpa lagi dengan abg cc tu . mulamula tu macam tak kisah la bab terserempak camtu ja . pastu aku turun tgktengok jumpa dia lagi . aku dah mula rasa pelik ckit . tapi wat taktau lagi yang farisha n shuhadha cakap yang abg tu minat kat aku **ye larh tu .. pastu time nak balik jumpa lagi ngan abg cc tu lebih kurang 3-4 kali jugak la aku jumpa dia . haha . lawak bila ingat balik . hihi. tapi kan kalau la abg cc tu sehensem LEE DONG WOK aku takpa la jgk . hihi tak pun macam pakcik bunciT aku . hikhik . k larh nak g print kerja kursus jap . daa . sebelum tu aku tinggalkan ampa beberapa keping gambar . hihi .
Assalamualaikum ..

kan bgus kalau ada org dok ikot kita tapi muka macho cam ni . haha

Labels: ,



0 Comments:

Post a Comment


|