Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

akad nikah ceremony
Sunday, June 5, 2011 • 8:28 PM • 0 comments



hello all peeps (!)
Today I went to Pak Tam's house ( near my grandma house ) at Tambun Tulang . I went to see Kak Nisah .. she already be a wife to a person from Singapore .. jauh kan ? merentasi semenanjung baru sampai ke Perlis . hehe .. tapi cinta punya pasal "lautan api pon sanggup diredah" HAHA . bak kata Sir Zahir | hanya bomba mampu meredah api | oke3 Kak Nisah congrats oke? I hope you will be a good wife to your husband . okey sekarang nak melencong sikit .. :) tomorrow I will go to take my spectacles . oke3 ** nak sangat tak sabar  hihi ..  hoho ayra takdak idea lorh tadi macam ada sumthing nak share .. tapi bila dah bukak aduss hilang ..

Tak sabar menanti hari esok (!)

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|