Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

ohmaiohmai
Thursday, June 23, 2011 • 7:44 PM • 0 comments



hello millo (!) hari ni aku dah satu kezutan . ohhmaii kerja kursus Sejarah . . saya kena buat lain . memang " Baik punya " < tiru style shuib Maharaja Lawak > HAHA best tau bila dapat balik kerja kursus yang penuh dengan contengan --> banyak ni saja ? gambar ? satu saja ? peta lokasi ? . . Ya takperlu dipertikai lagi memang salah saya . saya sepatutnya tunjuk dulu ka cikgu . takpa-takpa saya akan perbetul malam ni jugak lepas tu cari idiom expressions , bua latihan Math ( red book ) dan buat revision untuk chapter 11,12,13 .. ada test Isnin nanty . tadi kan c dea belanja aku roti twiggies . **syok lebih ja aku ni . .
esok kena p awal . sebab 1--> nak jumpa puan Rohana untuk hantar buku kehadiran kalau tak kosong . .
2--> nak tanya cikgu Rohana pasal keja kursus tu ada sikit yang tak paham .  
apa-apa pun aku kena all the works this night . ohhmaii .. hope sempat la . :D

wish me goodluck 

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|