Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

takdak title yang sesuai
Thursday, June 30, 2011 • 10:36 PM • 0 comments



Assalamualaikum semua ..
exam trial dah dekat . sedar la cik adik oii (!) oke . matlamat saya hari ni untuk siapkan kerja kursus Geografi dan untuk "stop thinking bout ---" i hop I can :)
okey saya dah delete beberapa social networking saya macam tagged , Hi5 , netlog , flixster , facebook dah deactived  1 account .
petang kelmarin dah berakhirnya sukan olahraga bagi SMK Dato' Sheikh Ahmad . hanya berlangsung 2 hari tanpa latihan , terer dak ? **dak pon hihi apa-apa pun sekalung tahniah buat rumah Santubong yang telah berjaya meraih semula title JUARA tahun lepas nasib menyebelahi rumah Keledang yang malangnya saya takdak tahun lepas , saya ada kem dekat Penang . tapi tahniah jugak buat rumah Titiwangsa dan Kinabalu . kalah dan menang tu adat pertandingan jadi normal la semua ni walaupun keinginan untuk menjadi juara tu ada . rumah mana yang takmau menang kan ? saya masuk acara 4x100 meter . saya team B .walaubagaimanapun team A telah berjaya mendapat pingat emas . Tahniah . saya berazam tahun depan **kalau saya masih di SMKDSA saya teringin nak masuk acara 100 meter , 200 meter dan 4x100 meter **wow bersemangatnya aku  tapi kalau tak sempat ada latihan , maaf saya tak mahu . apa yang eden dok merepek ni . anyway I had a few photo to share .
no saya

amni hazwani dan saya

credit to : Farhana

abang romeo ( abang rambut berjambul )

peace yaww

my little junior, Afzalina

kaki kami yang wangi 
sepatutnya entry ini di postkan pada hari Rabu tapi atas sebab-sebab tertentu yang tak dapat nak post hari Rabu . apa-apa enjoy your life . 

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|