Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Darling saya (!)
Sunday, July 17, 2011 • 6:37 PM • 0 comments



Assalamualaikum . hye . I just want to say something . you want to know what .. read this carefully :

My darling , saya nak ucapkan happy birthday untuk awak, Izzati Husna binti Sabri merupakan calon PMR 2011 yang kini belajar di SMK Dato’ Sheikh Ahmad Perlis . Saya bangga dapat jadi kawan baik dia . Kami mula kenal daripada darjah dua lagi . Untuk pengetahuan semua saya sayang dia ketat-ketat dan saya juga pasti ahli  6G yang lain pun mesti saya dia . Izzati ni matang orangnya and kekadang tu agak funny and unpredictable person too . J apa-apa pun jutaan terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya selama ini . muuaaahhhh 

ini lah gambar birthday girl tu .. :)

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|