Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

kita : lebih daripada seorang kawan
Friday, July 1, 2011 • 10:52 PM • 0 comments



Assalamualaikum . hai u all . cek nak ajak ampa suma sahut seruan kerajaan --> 1Murid 1Sukan 1Malaysia . (!) ha bersemangat dak cek ?? tapi bersemangat macam mana pun cek , cek takleh p bukan pasai pa . cek masuk pertandingan Mighty Minds . bukan cek saja-saja nak masuk . cikgu suruh . nak buat macam mana cek pun masuk la . lepas tu nanti mesti cek sedih dengaq kawan ni ceta lagu ni kawan ni ceta lagu tu pasai esok . . huuuwaaaa (!) cikgu cek mintak maaf siap-siap noh mau esok cek kalah . cek malaih nak buat sebarang rujukan malam ni . cek ngantok . maaf la nohh .. nak baca apa eih ? nak kol Nadia lewat dah kot . ha ni cek nak share ni . tadi waktu nak p ke dewan cek kan pengawas jadi cek tunggu bagi semua p dulu . pastu cek jalan ngan Nadia n Hayziera pastukan cek nampak pokcik Buncit dok jalan kat dewan dekat-dekat ngan dia dok jalan tu ada adikmanisss pastu cek ngan Nadia saja buat jahat , kami batok kuat-kuat pastu pokcik Buncit beralih tengok kami pastu senyum-senyum teruih jalan laju ja p ke dewan . . pastu kat dewan para pengawas yang berdedikasi ni kena dok kat luaq memang la kan ... pastu kat tempat yang cek duduk tu **melalui tingkap cek boleh nampak pokcik Buncit straight ja . **syok kaa pastu bila dah abih tu cek balik p kelas kan . pastu kena p makmal sains jumpa ngan cikgu Hadibah . balik ke kelas pokcik Buncit tanya Nadia yang cek terasa dak pasai pagi tadi . pastu Nadia kata dia terasa kot . petang tadi dia mintak maaf kat cek dia kata kalau ada apa-apa yang terjadi kita masih kawan kan ? cek kata apa-apa pun dia tetap dihati then cek tanya lagi kat dia kita masih kawan kan ? nak tau dia kata pa ? baca la title tu . HAHA (!) pastu cek kerja senyum . hihihihihi . dah la takat tu ja entry malam ni . nak out dah . nitez Assalamualaikum.

cek dengan Dafi **shuib ( Sepah ) jangan jealous tau . HAHA

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|