Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

life as a student .
Sunday, February 19, 2012 • 2:51 PM • 0 comments



hungga hungga . olla suma . sejak kebelakangan ni Miharu agak letih sangat . tak cukup tidor, homework menimbun bagaikan gunung pastu nak kena submit ASAP plak tu . oke3 . tulah yang dinamakan "student's life" kan ? minggu depan Miharu need to prepare for Perbahasan Ala Parlimen . yes sound like something exciting right ? tapi Miharu agak takut untuk situation "izin laluan" like night mare for me u noe ? adoii . but Alhamdulilah cikgu Nadia, cikgu Zul, Cikgu Kang, kak Nisa, kak Dilla, Kak Dibah, abg Syahmi really help me to finish the "hujah" . and you what the competition will be held next Wednesday on my birthday , 22 February . yes I like it so much !! >.< arrghh then nextnext week the examination will be done. I really love it ! . but k.nisa cakap kalau menang nextnext week lawan plak . so i'm not so sure la ... huhu . apa-2 pon Miharu doakan yang terbaik buat ahli perbahasan SMK Dato' Sheikh Ahmad . :)

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|