Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

apa perasaan anda ?
Monday, July 30, 2012 • 11:12 PM • 0 comments





Assalamualaikum hai all my silent readers *tiieeuuuwww supa ada . haha
apa perasan anda-anda kalau lah kan
kalau ja, orang yang anda sayang cakap sesuatu yang mengguris hati anda?
mesti la sedihkan . tipu la kalau tak sedih
same goes to me T.T
Miharu bukan sengaja nak bercerita . tapi Miharu just nak meluahkan apa yang terbuku
Miharu nak dia tahu apa yang Miharu rasa
tapi bukan untuk dipersendakan .
tapi dengan harapan dia akan lebih memahami
tapi nampaknya macam lagi seronok dia pekena Miharu 
"pekena" sesuai ka ayat tu .. bukan la pekena yang jahat tu
macam mana eik nak cakap
Miharu .. Miharu terlalu obses kot . Miharu sepatutnya sedar siapa Miharu ni
Miharu tak sepatutnya terlalu OVER .
Miharu sepatutnya behave. jaga sikit perangai tu
dia sendiri penah cakap yang Miharu ni galok ... oke FINE
Miharu terima ja lah ... :(
dah la Miharu nak tido . rasa sebak sangat .. 

#taktau la kenapa Miharu touching sangat sekarang ni .. rasa nak teyak ja . nasib da ramai orang .

cryingggggg -,-

Labels:



0 Comments:

Post a Comment


|