Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

I found this
Wednesday, July 10, 2013 • 8:23 PM • 0 comments




Assalamualaikum , ahlan wahsahlan Ya Ramadhan

pejam celik pejam celik dah masuk ke bulan Ramadhan .. bersyukur sangat sebab berpeluang lagi bertemu dengan bulan yang penuh barakah ni , Bulan Ramadhan. 
sebelum cerita pasal gambar kat atas tu, aku nak cerita yang kawan aku , Ammar Afdal dah kembali ke rahmatullah . walaupun aku tak terlalu rapat dengan arwah tapi dia tetap kawan aku. kami tusyen sekali . Ya Allah, Engkau tempatkanlah arwah disamping orang-orang yang beriman kepadaMu.
Moga bulan yang penuh barakah ini jugak menjadi permulaan kepada aku untuk berubah menjadi yang lebih baik . kerana bulan ini merupakan bulan yang mana doa tiada hijabnya ...

berbalik kepada gambar doa diatas, aku baru terjumpa gambar ni .. aku akan sentiasa cuba melakukannya . kerana apa aku taknak aku menjadi insan yang melalaikan dia kepada Allah dan aku taknak dia menjadi insan yang melalaikan aku kepada Allah . 

apa-apa pun salam Ramadhan semua ^_^



0 Comments:

Post a Comment


|