Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

now watching !
Saturday, July 20, 2013 • 1:41 AM • 0 comments




Assalamualaikum peeps ! Salam Ramadhan .
jam sekarang menunjukkan ppukul 1.32 pagi and guess what I still cant sleep .
sekarang tengah tengok Kampung Girl ..
ouh bukan tengah tengok but baru sudah tengok . bila tengok layanan ashraf aka akim dalam ceta ni tetiba hati aku rasa pedih sangat, seolah-olah luka berdarah kembali.
tapi akim muka dia macam ... urgh malas nk sebut nanti timbul kontroversi plak kan ?
tapi apa yang pasti Nad Zainal aka ainnur dalam ceta ni sangat lah comel

 tengok ni sweet jer kan .. haha i like i like..

apa-apa pun aku tengah berusah untuk tak tunjuk kat dia perasaan sebenar aku kat dia. biarlah dia ingat yang aku ni just anggap dia as kawan . Hanya Allah yang mengetahui perasaan sebenar aku dan biarlah masa yang menentukan segalanya . sebenarnya terlalu banyak yang aku nak tahu pasal dia . aku ada sumber yang boleh ceritakan perkara sebenar. tapi hati kecil aku cakap biarlah tak payah amik tahu, takut nanti berkecil hati atau timbul masalah baru . sekarang aku rasa agak neutral dengan dia. setakat sikit sikit tu aku still try cover n just act like normal . like nothing ever happen between us . 


apa-apa pon klu dapat kahwin dengan orang yang kita suka dan sayang memang best . tapi aku pernah jugak terjumpa kata-kata , jangan cintai orang yang kita cintai sebaliknya cintailah orang yang mencintai kita kerana orang yang kita cintai belum tentu mencintai kita tapi kalau orang yang cintai kita sudah tentu dy cinta kan kita . betul tak ? :D 
klah nak tido dulu. Assalamualaikum. Nite ! <3

xoxo, s 




0 Comments:

Post a Comment


|