Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

PLKN ?
Monday, March 24, 2014 • 1:30 PM • 0 comments



Assalamualaikum hello hello haii
hai hai hello .. hehe nampak mcm tkda keja plak ..
actually dah lama kan tak update .. yelah I went to PLKN .. 
yes yes I do admit I am ex-wirawati
I went to Kem PLKN Guar Chenderai .. nak tgk gambar tak? hehe supa ada orang nk tgk tuu

with Jia

my company my dorm-mates

well masa first-2 msuk dlu mmg aku agak rasa terseksa, well mau tak sbbnya 1 day bfore masuk kem aku msuk wad kecemasan sbb demam dan suhu badan yang terlalu melampau tingginya.. lepas tu hari first n second i do admit aku menangis, ya masa tu aku masih lagi gadis cengeng yang always menangis tpi masa tu aku banyak menahan rasa itu.

lepastu bila dah kena geng memang best la.. aku mula ada crush sampai satu masa bila nk balik aku tak snggup rasanya.. too much memories sampai taktau nak cerita apa . rasa macam2 nak update.. 
pengalaman kena denda pakai celoreng tu perkara normal bagi kami disana.

denda ? aku sendiri ada pengalaman didenda. sebabnya masa minggu kami semua blik cuti CNY company aku yang bertugas turun bendera but wira yang blik naik bas tu lupa plak nak amik... adushh bukak cuti apa lagi .. JL mula tny mana bendera? bendera mana wirawati? kami semua terpinga-pinga .. urghh terseksa kot nak pakai bju celoreng opss i mean full loreng k? dari atas sampai bawah.. tapi bila lama-2 dah tak rasa sangat ye lah seminggu kami pakai baju 'batik' tu..
nak tengok gambar? kejap eih.. hehe

yang bertudung pink tu Nureen. dia budak Charlie

ha ni gambar masa kena denda .. tapi kami tetap enjoy even company lain memperlekehkan kami satu company tapi alpha tetap relaks jer ..

kami P1 ada hias dorm tau even tkda pertandingan antara dorm pon tapi ntah la rasa sayang pada dorm mmbuatkan kami semua terpanggil untuk hias dorm tu . yelah kita mesti nak hiaskan bilik yang 24/7 kita mengadap .. hasilnya....


pintu cikgu dorm kami .. <3
pintu masuk dorm .. i mean pintu utama


my locker .. sebelah dalam laa .. hehe
aku ngan kengkawan ni memang gila .. p surau mmg p sekali la mana leh berpisah . hehe tu waktu awal-2 lepas tu memang semua wajib naik sekali . sebabnya ada yang mengelat takmau naik solat. so waktu subuh and maghrib mmg wirawati akan berkumpul dlu sebelum naik surau an-Nur Hidayah yang terletak atas bukit ..and kami besa la kat surau pon boleh bergambar .. kenangan kott

rasanya waktu surau ni .. dengan dila nama penuh dia Adila Rahimah

Waktu Zohor ni sementara nak tggu cukup korum.. hehe

waktu asar di dalam surau with aida. Aida Samhana 

ini lah surau atas bukit kami .. An-Nur Hidayah

wktu zohor dari dorm nk ke surau with my twin, alieya - Nor Masliana

with fishah - Hafishah waktu maghrib

dengan aida .. dia selalu membebel klu aku pakai napkin ..

tahun ni birthday aku sangat bermakna sebab aku sambut birthday dekat kem and 1 kem wish for me.. siap nyanyi lagu happy birthday masa rollcall lagi.. pastu hari ahad tu famili aku bawak kek apa semua p celebrate kat sana.. gila happening kot !!
terharu .. abah kat belakang

Birthday girl !

my cake

muka excited nak potong kek

budak-2 dorm turun makan

happy moment with themm... miss them damn much !


urm nak ceta pa agy eih ? ha nk post gambar2 rollcall

as usual with twins

tasnim bahirah atau talib bahir and aida 

lepas rollcall sambung kat dorm plak

with my daughter

bergambar ngn lapoooo

peace and smile from me..

ouh taklupa nak post gambar mlm last .. too much memories






edy - exbdak maad tp otak gila-2 ... bintong lagi !!

mustaqim .. suka tdoq kat surau dengan gaya baby face.. YB kuala nerang

 p/s: actually nk tunjuk gmbr crush tp in another post la .. baru gempak .. :p

















0 Comments:

Post a Comment


|