Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Personal achievement !
Thursday, April 24, 2014 • 10:07 AM • 1 comments



Assalamualaikum.. hai uolls *oke sound so gedik* hehe pa kabo ? salam Khamis buat semua .. thanks kepada sesapa yg ada menjenguk :D *sekali lagi perasan* okey dah merapu dah.. ha ni nak cakap sikit pasal title post kali ni .. ahaks .


haha dah kenapa plak kan ? actually i got 47/50 untuk ujian komputer.. haha odw nk amik lesen keta actually .. orang lain punyalah dah boleh memandu la apa la and me? haha still merangkak nk amik lesen. bior lah merangkak tak merangkak lesen keta bakal aku miliki .. *wow scary the mary aku dngr..haha
happy sangat masa tu sebab aku just buat dah masa 13 minit 6 saat . bahagian yang takut salah yang tu yang betul semua . yang salah bahagian A 2 soalan, bahagian B 1 soalan . yang pasti bahagian B tu salah kat soalan tanya psal orang mabuk .mana la nak tau saya bukannya mabuk hahaha melawak ja noh... ada dalam buku aku ja yang tak study :p *blame me..
oke lah nk g minum pagi jap. sarapan dah tdi minum pagi *maaf la sejak blik PLKN keja makan ja hahaha

Lots of Love,
SIM


1 Comments:

Blogger NHY Ziera said...

Tahniah :D

April 24, 2014 at 6:17 PM  

Post a Comment


|