Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

its about the end
Monday, November 3, 2014 • 4:17 PM • 0 comments



Assalamualaikum . olla ..
hmm so what is about the end ? the sem break ? omo omo .. what should I do then ? Redha .. hahaa what else can I do other than redha? hahaha

motif gambar ni ? I miss them a lot . //memasing da sambung study merata// Amin kat UiTM Arau - Dip Sains , Amsyar kat Kolej Matrikulasi Melaka , Aswani kat UiTM Lendu,Melaka - Tesl.. selebihnya dalam gambar tu aku sendiri tak pasti siapa, ngehngehngeh .. hahaha
well most of my post have a picture at least . why ? because it will attract ppl to read . but did I have any silence reader ? #PerasanSorang haha ..

oke last picto 


comel kan kami semua ? hahaha 
FYI : berbaju koperat - Pengawas SMKDSA
         bertshirt - Pengawas SAS

p/s maaf la post and title tak sehaluan . ahaks >_<
lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|