Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

choral speaking
Thursday, April 23, 2015 • 11:36 PM • 0 comments






assalamualaikum duniaa *cakap dengan gaya lagu Assalamualaikum Faizal Tahir* hahaha ..
hmm disebabkan Cik NHY seorang saya sanggup buat new entry khas untuk awak . awak nak saya cerita pasal pengalaman kat kolej kan ? oke boleh ja walaupun saya ni tak la aktif mana pon dengan aktiviti kolej tapi saya aktif dengan kelas saya yang saya sayang sangat-sangat.

Tee6ixteen nama kelasku .. tak pernah sangka dapat kenal member-member yang menggila + terbaik.. kitaorang ni tak macam kelas-kelas depan yang semua pandai-pandai tapi budak kelas aku tak kurang hebatnya sebab masa sem 1, cgu mentor tanya kelas kitaorang betul ka budak kelas ni yang ramai naik pentas ? yelah 12 orang naik pentas out of 19 students dalam kelas tu. perempuan sorang ja takdapat naik pentas.. haaa hebat tak ? //okey jatuh hukum riak plak kang\\

back to the title. kalau orang dengar pasal choral speaking |cs| mesti orang akan terfikirkan pasal zaman sekolah kan ? hahaha ni adalah assignment BI sem 2 aku. the biggest one. okay sepanjang nak praktis ni , pergh macam-macam jadi. budak-budak kelas aku ni style buat last minute tapi gempak jugaklah hasilnya. so as usual perempuan mesti la nak everything perfect kan? so starting daripada awal aku as Vice Pres terpaksa amik tugas untuk cari skrip since Mr Pres EK tu still main-main //macam aku cakap tadi\\ . so tengok punya tengok aku terjumpa satu skrip ni tapi bila check balik DM cakap tak sesuai so aku pon cari lagi and aq jmp tajuk Gadget Blast. intro ja dah buat robot . seriously best . 

seminggu sebelum dateline kelas aku nak kena present dekat sir aku boleh cakap kitaorang just berjust sekali or dua kali ja tu pon praktis tak habis baru satu rangkap kot daripada 8/9 totalnya. aku and budak-budak perempuan yang lain dah risau..yelah kalau barai bukan carry marks budak-budak tu ja but one class kot .. so dh dekat tinggal 4 ke 3 hari tu kami memang struggle abih. pagi , petang dan malam praktis. kalau malam tu kmi guna waktu prep pastu supper then berkumpul balik depan dewan dekat tapak parking blok Unggul //suasana sangat suram ditambah dengan budak laki ceta hantu lagi -.-\\. oke bila harinya tiba...


masa ni jantung dah berdegup kencang but still selfie first .. hahaha ni satu lagi tabiat budak aku. dari first time jumpa dah ajak selfie, walaupun masa tu tak rapat langsung. hahaha.. //abaikan tudung aku yang tak menjadi\\ masa malam ni aku pakai baju M. hahahaha believe me or not aku tak sangka yang M akan bagi pinjam baju dia. nak buat macam mana dia ja yang available tak besar sangat badan dia lebih kurang saiz aku but yet still besar sikit lah //hahaha apa lah ayat aku belit-belit ni\\
ouh kitaorang buat dekat Dewan Sri Nilam with class T21 kalau aku tak salah.. 


acah-acah je memasingkan ? hahaha //rindu korang\\
and disebabkan assignment ni macam success kitaorang terlibat plak dengan pertandingan . kiranya berjaya ke final lah. beriya-iya kitaorang yakinkan sir Sirhan untuk amik kelas lain tapi nak buat macam mana dah kelas kami jugak yang dia minat. walaupun tak berapa puas hati sebab kena struggle lagi untuk kesekian kali nya .. dah la selama dok praktis macam-macam perang jadi . hahaha well thats normal in my class . 


ni masa hari pertandingan . kurang sorang .. demam campak sian dia ..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nak share gambar dak-dak kelas sikit


Budak-budak MITEC


Budak-budak MIAT


Budak-budak MFI


Budak-budak IPROM


Budak-budak MICET 

okay thats for tonite. nanti ceq ceta lagi okeyh ? to my silent but no so silent reader aku dah habis buat new entry. dari tadi tunggu nak baca kan ? hahaha dah siap dah.. selamat membaca HN. 

lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|