Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

maaf
Saturday, April 18, 2015 • 11:34 PM • 0 comments



Assalamualaikum. hai blog . new baju.. haha suka tak ? hmm.. rasanya aku nak bercerita malam ni kat kau.. rasa nak nangis. adakah aku baru ja merosakkan hubungan orang ? harapan orang ? aku tak sangka plak aku rasa ngan dia menyebabkan orang salah sangka. tapi salah aku jugak. HN .. hmm aku pon tak sangka macam mana la aku boleh rapat dengan dia.

macam mana aku boleh rapat tu , sejarah dia sangat lawak. kes salah faham. but aku rasa dia banyak kacau aku pada awalnya tu yang sampai boleh rapat then sampailah dia minta no aku . lepas tu  ws disamping still twit.

oke aku cerita sikit macam mana aku boleh rapat ngan dia ni. melalui twitter gak . dia tersalah faham dengan statement aku . jap aq letak twit tuu. aku still simpan sebab dia lah orang first yg berani cakap macam tu kat aku . directly kot .. huhu .. and dari situ kitaorg rapat . till now //i mean till today//



argh aku nmpk dia tweet kesiannya . tak pasal-pasal kena betulkan keadaan yang sememangnya berpunca daripada aku

hurm.. sorry bro.. perkenalan ngn aku seolah-olah bawak disaster kat kau..

oke ni plak apa yang L twit yang menyebabkan kekecohan berlaku malam ni. //hahaha acah-acah hot star ja kau ni .. huhuhu//
aku tahu L just memain cuma aku tak berapa suka sebab ni melibatkan HN dan aku. nama baik dia ,
someone yang quite terkenal kat kolej . aku tak kisah sebab bukannya orang kenal aku. and satu hal lagi sebab dia mention . masa HN ws psl twitter aku tak faham lagi , yelah aku tak bukak twitter agy masa tu. tapi bila bukak sumpah terkejut and tak sangka. dah 4 orang fav. nasib bukan rt .  then aku memang cepat-cepat ws L , coz I noe I need to clear up all this, all my mistake. oke aku letak benda ni as salah aku sebab ... ntah la aku taknak tunding jari salahkan orang sedangkan 4 jari lagi tunjuk ke arah diri sendiri . Alhamdulilah L delete but its too late since si dia HN dh ternmpk . T__T

pastu dia cakap




apa-apa pon HN aku minta maaf atas apa yang jadi malam ni. esk kau dah nak daftar masuk MFI . goodluck nah ..
HN ni baik. sentiasa think positive. untung sapa  dapat dia . tadi aku terpksa bagi dia baca entry . sebab aku rasa bersalah kat dia. tpi dia cakap dalam fikiran dy terlintas something tapi aku taktau pasal apa . dia ckp bad for us. especially dia . tapi apa ?
dia taknak cakap tapi urgh . stress aku .. aku tak suka suprise macam ni . jap ni boleh anggap suprise ka? no .. ntah la yg pasti aku mmg curious nak tahu apa since dia cakap bad. tapi aku dah ngntok ni .. hukhuk . mgkin dia cakap nak putuskan persahabatan kitaorg maybe.. sbb bad for us kan ?
waiting for his reply


lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|