Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

special entry , special request
Sunday, April 19, 2015 • 10:17 PM • 0 comments




Assalamualaikum, Bonjour .. alang-alang dah design eiffel tower ni, ha letak sikit gambar vintage ni kan... so sweet an ? daripada dulu lagi aku sangat menyukai eiffel tower, city of love.. //oke dear future hubby nanti kita honey moon kat sini k ?\\ oke stop talking nonsense SYAIRAH !!

eih blog aku ikut suka hati mak lah kan ? //flip tudung\\
oke nampak gaya jauh aku lari daripada title post kan ? hahaha .. hmm bila kawe pikior lah kan .. nak cakap apa eih .. ntah la apa yang aku letak dekat silly blog ni yang dia nak sangat baca . mungkin aku dah letakkan nikotin supaya dia ketagih. letakkan guna-guna sikit hahaha.. dah lama rasanya aku tak mengarut macam ni kan ? rindu sangat zaman aku aktif berblogging .. I do really miss that moments.. takpa mungkin kita boleh kembalikan zaman kegemilangan tu kan? just before aku masuk praktikal sebab lepas ni kalau aku nak post pon mesti gap panjang kalau post pon pasal crush , hahaha 

eih bilanya nak start cerita pasal title ni kan ? hahaha 
apa aku nak cakap eih ... hmmm .. wondering apa aku nak cakap sebab aku tak penah kenal dia secara f2f . habis kolej baru kenal and rapat . kampus plak tak sama macam mana nak f2f kan ? mmg tak la cetanya.. hahaha btw aku ada tunjuk gambar dia kat member aku //kwn sklh men\\ dia boleh plak cakap muka HN ni macam AK ?? aduh aku tengok tak sama langsung oke. bagai langit dan bumi. aku tak tau sapa langit sapa bumi .. dear blog aku rasa dah terlalu lama entry aku tak terselit dengan nama AK kan? 


gambar sekadar selingan ok ? oke actually aku nak ja letak gambar HN tapi kang kena marah tak pasal .. ye lah curi gambar orang.. oke sejujurnya HN ni nampak besa ja tapi sebenarnya luar biasa
result gempak, mpp, dalam action dia aku nampak kematangannya. macam aku cakap aku tak pernah sekali pon cakap ngan dia. tapi dari jauh aku penah ja usha-usha gitu .. //harap HN jgn dok over excited ad org usha dia\\ and aku tak pernah sangka yang dia tetiba boleh bercerita pasal isi hati dia dekat aku . mungkin dia terlepas or mungkin jugak dia cayakan aku. tapi dont worry HN aku tkdalah nak bawak mulut ceta pasal kau kat orang. tak datangkan manfaat pon dekat aku. 

aku suka kawan dengan dia, sebab dalam dia dok melawak-lawak ngan aku dia still boleh think positive pastu boleh menaikkan semangat orang n yang paling aku suka dia share pasal Doktor segala Doktor. I do really appreciate sebab memang mengingatkan kepada Allah SWT .. thanks weyh .. 
tak sia-sia kenal kau . then aku ingat dia buat aku tersenyum semalam.. hahaha .. lawak aku rasa walaupun just tersnyum tapi still aku senyum weyh aku senyum thnks.

HN kau tahu tak, aku tak pernah bagi any guys baca entry aku . even ex-bf aku pon tk pernah tahu blog ni. apa specialnya kau eih ? ntah la aku pon taktau. dah la tak bersemuka, kenal melalui twitter suddenly become like a bestie gitu.. //oke mcm over plak aku bagi description kan?\\ ntah kau anggap aku kawan jah .. hahaha aku pulak over sensorangkan .. 

btw aku nak minta maaf la kat kau sebab aku ni memang suka bertanya . kalau orang yang dah kenal rapat ngan aku memang tahu aku ni macam mana . aku style care sikit maybe tak semua orang suka cara aku and if kau tak suka mohon cakap direct dengan aku please? I do need kejujuran rather than bermanis muka/mulut tapi hakikatnya kau rasa menyampah n rimas dengan aku. tu yang awal-awal dulu kalau kau ingat aku penah tanya kat kau pasal ni . sebab aku taknak hati aku terluka lagi .. //ayat jiwang plak\\ aku taknak rabakkan hati aku ja. dah lama ws then suddenly baru luahkan regret yang aku ni merimaskan dan lain-lain. aku taknak wujud dalam hidup orang tapi orang tu tak suka pon. 
and satu lagi hati aku ni memang mudah touching sikit tapi aku cepat cool. 

eih banyak pulak aku merapukan . maaf sekali lagi . satu ja . kau awesome in ur own way .

thanks sebab sudi layan aku . ouh aku lupa nak gtau . aku ni kaki texting so kalau kau hantar memang non-stop lah . but i noe my limit. btw sory pasal semalam.. pasal kekecohan yang terjadi. cukuplah dulu untuk malam ni. banyak sangat melalut aku rasa



Lots of love,
sim  




0 Comments:

Post a Comment


|