Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

bila hati dah terusik #Part2
Friday, May 29, 2015 • 1:30 PM • 0 comments




Assalamualaikum ... Salam Sayyidul Ayyam .. hohoho aku rasa awalnya aku post harini. selalunya malam-malam baru fefeeling nak post kan ? ntah la tetiba harini rasa nak mengepost awal .. oke pelik ayat aku . hado orang kesah ka kan ? silent reader(s) , aku ada ka ? tak kot .. ntah la ..

aku sendiri taktahu kenapa aku suka sangat baca last entry aku sebelum ni ( bila hati dah terusik ) , I dont know but setiap kali aku baca aku akan tersenyum sendiri maybe kenangan msr masih berlegar-legar dalam minda aku . tapi antara moment yang best aku boleh naik bilik PA . hahaha mungkin orang cakap aku buat teruk. tapi tu lah impian yang dah lama sangat aku nak buat since masuk kolej. maybe sebab sekolah aku takda macam tu, ye lah sekolah aku dewan yang sederhana besar ja.. bila dapat naik tu... arrrrr best nya new experience .. tapi aku bukannya boleh selalu naik . sapalah aku *tunduk pandang lantai ja*

yes, I do admit last entry memang satu entry yang tersirat, ada benda yang tak terluah and I dont know how to express it out . tapi mungkin satu masa yang tersirat tu akan terlihat jua. mungkin atau mungkin jugak akan terus terkubur untuk selamanya.

sebenarnyakan hn, if and only if you read this entry... kau rasa aku annoying tak ? tetiba bleh fefeeling semcm . tetiba boleh hangin tak pasal . tetiba boleh emo kapak . kau tak rasa annoying ka ? aku nak jawapan jujur daripada kau boleh ? tu pon kalau kau baca. aku tunggu ..

lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|