Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

bila hati dah terusik
Thursday, May 28, 2015 • 1:05 AM • 0 comments



Assalamualaikum.. haha entry ni drpd smlm smpai ke harini.. dia punya journey nak siapkan tu.. rasanya daripada semalam lagi dah siap . tapi just in my mind kot .. title dah macam jiwang habiskan ? hahaha .. tengah fefeeling kat sesapa ka ? jawapannya ..... dirahsiakan mana boleh kasi tahu .
dah aku nak continue. aku nak story pasal HN actually .. hahaha ye lah first impression after meet him in person .

before aku gerak ke kolej, tbh aku rasa berdebar and terfikir macam mana aku nk face dia .. hahaha over ja kan bukannya ada apa pon.. sampaikan aku terfikir la untuk tarik diri last minute. oke then first day sampai aku terus gerak ke aor means tak sempat nk jmp lagi . malam tu first meeting nmpk dia dengan kain pelikat , bleh bayang tak ? hahaha awalnya aku nak tergelak pon ada . jangan tanya aku kenapa. then first perkenalkan diri rasa awkward nak mampus . boleh plak kna perli ngan budak2 laki sim card . aduh TJ *tepuk dahi* . aku duduk berdepan ngn mr pres and sblh nya HN.

HN ni kan kecil serius cakap kecik orang nya .. oke then mula-mula buat keja memang aku perasan la dia macam lari or mengelak daripada cakap ngn aku . ntah la malu mungkin. tapi aku try gak bercakap macam biasa ngan dia .. asalnya TJ letakkan aku bertugas ngn HN ni . tp si OJ plak tulis nama aku sekali ngan dia . tbh again aku lebih ok jaga PA , bukak slide kat dewan sebab aku penah handle dulu .. ya lah dulu head boy serah kerja kat head girl ja *point to myself* . ok lupakan

then lama-lama dah boleh la berkomunikasi.. seingat aku masa malam last tu lah HN baru betul-betul bercakap ngn aku . since tinggal aku ngn dia ja .. masa tu dia bleh buat tb teruk punya .. aku faham dia rindu .. tapikan nampak comel tau tak sebenarnya.,. dah la kecik . aku bleh nmpk diri sebenar dia . dalam mmberi arahan aku boleh nampak kematangan dia. dalam bilik tu aku boleh nampak siapa dia sebelum ni. sacrificed tok kolej demi tanggungjawab dia. pastu aku nampak diri dia yang rajin walaupun dia cakap dia malas .

beruntunglah wife dia nanti . HN kalau kawin jgn lupa ajak tau . klu ada apa-apa tertinggal nanti aku update . nanti aku letak gmbr HN . just wait . nite

Lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|