Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

kecilnya dunia
Wednesday, May 6, 2015 • 8:34 PM • 0 comments



assalamualaikum, izinkan aku mencoret disini


kecilnya dunia
seringkali aku diingatkan
jangan pernah menghina orang
kerana dunia ini ibarat roda
sungguh kecilnya dunia

kecilnya dunia
andai dulu ku dihina olehmu
namun kini kita bertemu lagi
sungguh kecilnya dunia

kecilnya dunia
tatkala kau menghinaku
tanpa kau sedar ada yang memerhati
seorang guru lelaki
dialah sepupuku
merakam setiap kata-katamu
mungkin kau tidak tahu aku tahu
sungguh kecilnya dunia

kecilnya dunia
dikala aku menyangka
kita tidak akn pernah berjumpa
rupanya lain diatur oleh-Nya
kau belajar pula disekolahku
sungguh kecilnya dunia

kecilnya dunia
aku fikir
disaat aku melangkah keluar
kita tidak lagi akan ketemu
rupanya sangkaan ku meleset
kau kini berdiri didalam rumahku
sungguh kecilnya dunia


nota kaki : dah lama aku lupakan umpatan kau, tapi setiap kali kau ku ketemu ibarat baru semalam perkara tu terjadi sedangkan telah 8 tahun perkara tu berlaku.. tapi tak mengapa itu semua aturan Allah. jadikan sebagai pengajaran buat diri ini untuk jadi lebih baik pada masa hadapan

lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|