Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

#part3
Friday, May 29, 2015 • 7:42 PM • 0 comments




assalamulaikum . oke short entry for today . pecah rekod two entry in one day . 
tadi lepas aku ternampak "something" ni . then I realise something
aku tak patut pon fikir macam tu . terlintas pon tak patut .
tak patut , tak patut ..
sebab ?
bagai enggang dan pipit
bagai langit dan bumi
apa lagi yang patut aku bagi .
hohoho . sumpah aku takut nak cakap 
tapi ...
jangan persoal kenapa title ni aku hold for 3 entry
blog aku entry aku hak aku

sedikit nota kaki buat myself:

hidup ini kita perlu jadi realistik . berdiri atas tapak kaki sendiri . jangan bergantung harap pada yang lain selain Allah Yang Satu . benda tu semua fitrah . tapi kau kena ingat fitrah boleh jadi fitnah kalau tak dikawal . kau kena bangun kau kena sedar dari mimpi dan berpijak dibumi yang nyata . bahagiakan yang sepatutnya . siapa yang kau patut bahagiakan ? diri kau sendiri . beri peluang untuk diri kau rasa nikmat bahagia . cukuplah jaga hati orang . smile for yourself . stop thinking that ****** little thing . 

lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|