Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

salahkah aku
Sunday, May 3, 2015 • 10:52 AM • 0 comments



Assalamualaikum. kepiluan menyelubungi aku . aku yang pilih ? mungkin aku terlalu fikirkan . cuma benda ni just terlintas dalam fikiran aku . pasal apa yang inispid bagitau they have their own group . how his react when I create the group . dulu pun dia left grup sebab aku . sekarang ? apa plak ? katanya nak mute for 1 year . Go ahead . I dont need you . I deserve much better . aku tahu dulu aku jahat . aku rasa aku jahil  bila aku fikir couple tu sweet . bila aku fikir bagi-bagi hadiah tu semua sweet in between two person who in love but then aku terfikir adakah tu "sweet" yang aku nak ? "sweet" yang tak diredhai Allah . kata mencari Mardhatillah . mana ? mana ? jangan hanya dimulut ! nak berdakwah kena betulkan hati , niat , perbuatan . I should all this daripada fikir apa kau buat dekat aku . nas cakap kau dah makin "mesra alam" sekarang kat kampus. betul lah bila kakak aku tak suka hubungan aku dengan kau dulu. eloklah bila kakak aku suruh aku cari yang lain. one thing that I must do . MOVE ON. aku rasa aku akan buat ig and twitter acc yg baru soon . geng HONAQ dah setuju and ready to support me .

Lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|