Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

aku juga punya perasaan
Tuesday, June 23, 2015 • 6:40 PM • 0 comments



Assalamualaikum .. hai salam Ramadhan hari ke-6 . moga happy selalu buat insan yang sudi menjenguk blog aku ni .. harini second day class . pagi-pagi aku dah rasa nak cepuk orang . sapa ? achoy lah memandai sebut nama aku dengan nama ----- tu . malas aku nak mention sapa . //kurang pahala puasa aku harini -.- \\. tapi syukur lahh harini kelas habis awal and tkda kelas petang , baguskan ? pastu balik bilik , bukak ws group then suddenly someone say something that really hurt me . ya aku dah cakap dari dulu aku memang cengeng and sensitif so what ? tapi jarang aku tunjuk or aku mengaku yang aku terasa. lebih banyak pendam daripada luah .

petang ni sekali lagi aku terluka and suddenly mata aku berpeluh .. peluh teruk , hbis hujan bantal aku, hbis basah semua.. huh.. i hate it , but sepanjang berpuasa kat sini mengajar aku untuk bersederhana and bersyukur ja dengan rezeki apa yang ada .. seriously . and aku bersyukur dapat rumet yang sekepala yang boleh gila-gila sekali .. sayang depa a lot .. muah banyakkkkk bukan ciked..

awkward photo yang pasti

lots of love,
sim



0 Comments:

Post a Comment


|