Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

as you wish
Monday, June 1, 2015 • 12:50 AM • 0 comments




Assalamualaikum .. pejam celik pejam celik dah masuk Jun . new month , should I start with new life? *akan dipertimbangkan - mungkin patut*  ..

btw entry malam ni ada orang request .. sapa ? HN .. nak sangat entry pasal diri sendiri .. tk malu tol. hahaha .. juz kidding .. since something had happen , kebenaran yang bagi aku memalukan diri sendiri terbongkar then I think I have to make it clear

seharian gak la aku amik masa tok berfikir apa benar aku suka . atau hanya bersifat sementara ? aku cuba untu ckp straight to the point since laki ni susah nk faham ayat kiasan . deeply in my heart aku rasa aku suka kau actually sama ja mcm aku suka orang-orang lain cuma kau lebih sikit sebab aku luahkan apa yang aku suka tu dekat mr blog ter-chenta aku ni . kalau orang lain aku suka gak tapi aku tak luah dalam ni . tu lah yang membezakan antara kau dan orang lain.

apa yang aku suka pasal kau? mungkin sebab kau ada ciri-ciri kepimpinan. tapi orang lain pon ada sikap ni . cuma mungkin aku ternampak benda ni dalam diri kau . pastu sikap kau yang kekadang mengingatkan aku kepada Allah tu yang buat aku suka . lagipon aku tahu kau nak jadi doktor demi ummah . aku tau kau nak jdi engineer ni pon untuk Islam . I mean something like that lah .

mungkin sebab aku dah rapat ngn kau tetapi kau tetiba macam ada rapat ngan orang lain so aku macam "jeles" sebab seolah-olah orang nak rampas orang yang rapat ngn aku . aku taktahu la mcm mn nak explain benda ni .

aku rasa aku bukannya suka kat kau sampai tahap aku nak jadikan kau boifee aku or what sebab aku rapat gak ngn mmber laki yang lain. bdak laki kelas aku pon aku rapat . akim celup tu pon aku quite rapat.. haa ni satu hal yang aku tak faham, asal dia text ngan aku dia akan cakap psl kau . takut kau marah nanti . bila text ngn kau plak kau akan cakap pasal akim celup . aduh tolong la aku berkawan ja ngan both of you .

aku rasa aku dah make it clear dengan perasaan aku . aku minta maaf atas kesulitan yang berlaku 31 Mei 2015 ni .. aku yang salah tafsir perasaan aku sendiri.. sebab aku penah mention perempuan even dengan diri sendiri pon dia akan confius . semua perempuan mmg macam tu . so mcm mn pon aku rasa aku suka kau just as friend. sayang aku kat kau pon hanya sebagai sahabat *up sikit daripada kawan.. hehehe*

maaf sebab buat kau salah faham. maaf buat keadaan nampak macam salah kau . maaf sebab kekadang jadi annoying ngan kau .

Bulan Jun , so jom mula semula perkenalan kita . hai nama aku Sy_ _ rah , kau ? hope kita boleh jadi sahabat ..

lots of conflicts,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|