Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

bila hati dah koyak
Friday, June 5, 2015 • 1:35 PM • 0 comments




assalamualaikum peeps..  moga dikurniakan hidup yang jauh lebih baik harini ... sebenarnya dua tiga empat hari ni , aku cepat sangat rasa sedih . tapi as usual lah pendam sudaa ... takda sapa pon yang nak amik port kan ? hahaha okey kita sambung balik.. actuallykan aku nak tukar template ni , nak letak something yang lain sikit bukan sebab aku dah tak minat Paris tapi aku rasa impian aku nak pegi Paris ni aku berangan-angan dengan seseorang tu n aku rasa nak buang impian tu dah . ~~
sudah cukup cukup sudahh ~~ *oke teruskan menyanyi*

sebab dalam entry kali ni aku nak bagitau yang anak buah aku join manifesto even belum tahu lagi dapat or tak tapi 4 out 16 dah selamat menyampaikan manifesto depa.. hahaha tingin sangat nak tengok meer *yang suka bercerita dgn aku*, helmi *yang nakal tpi baik even dpt kenal hri first ja*, ikki *kembar aku* dan dann *tak pernah fail buat aku ketawa* bgi manifesto.. aku harap semua dapat jadi mpp .. even dulu aku pernah terlintas nak join tapi sebab time tu aku low confident level *hampir zero* so tak join .. hahaha

tapikan bila teringat pasal manifesto, pilihan raya, mpp ni buat aku terimbau kenangan masa hari mengundi dulu.. hahaha .. sangat lawak . masa tu turn kelas aku mengundi, kebetulan plak kertas mengundi diberi awal apa lagi masa tu kami satu kelas berbincang sapa yang kami takmau . hahaha teruk kan perangai . masa tu sapa yang kenal dengan calon mula lah bgitau itu dan ini. Y pon masa tu bagilah sedikit taklimat pasal sorg calon mpp ni supaya tak undi dia .. lepas tu sorang bagitau sapa yg dia nak undi then setelah kata sepakat diambil then memasing ingat sapa yang taknak diundi.

so bila dah abih mengundi, tetiba D datang kat aku bagitau yang dia tersilap.. dia sebenarnya taknak undi ppuan langsung tapi masa dalam dewan tapi yang dipangkahnya semua perempuan .. hahaha lawak siot time tu . sepatutnya pangkah yang kita nak tapi D buat yang sebaliknya.. hahahahahaha XD masa tu Allah ja tau betapa aku nak tergelak tapi tahan ja sebab memberkan ? takbaik. kang kecik hati dia.. tapi tulah pengalaman mengundi masa kat kolej. ada yang langsung tak mengundi . aku tengok ja satu geng perempuan ni pulang ke dorm macam tu ja...



lots of love,
sim






0 Comments:

Post a Comment


|