Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

micetian
Sunday, June 21, 2015 • 3:45 PM • 0 comments




assalamualaikum .. ouch me iz rindu this bloggie .. hahaha.. now aku bersama naili ... say hai sikit naili.. hahaha .. masuk-masuk then ada sikit breifing then terus cuti 4 hari memang menyambung mereput daripada rumah ke sini lah ceta nya.. okeylah sikit kat sini sebab mereput bersama member so ada orang nak ajak berborak .. haha opss tak terlambat kot aku nak wish Salam Ramadhan buat readers blog aku ni.. //sapa ja lah yang baca nya ponn\\

gambar kat atas tu gambar masa aku p mp n dp .. perjalanan dari sini ke bandar melaka jauh kot . dah la nak keluar dari micet ni pon dah jauh . keluar ke jalan besar yang jumpa pon acik-acik yang jual bantal kekabu . hahaha sedih kan ? tapi aku bersyukur jugak lah daripada duduk tengah bandar mau habis lagi cepat duit aku beli makanan pon dah habis. tapi kat sini pon boleh tahan lajunya.. ya lah nk ke mana-mana nak kena sewa keta . tapi nasib lah keta sewanya tak mahal sangat so setakat nak ke bazar tu oke lgi lah . aku amik kelmarin pon dua jam RM14 . okay lah kan ?


hahahaha gambar kat atas ni hari first puasa semangat kan turun padang ? dah la main futsal kat court basketball . hahahahaha tapi sayangnya semangat tu hari first ja n terus terkubur begitu ja.. hahahah
okay so far kat sini okay ja lah .. sebab tak start kelas lagi . tapi esok dah start so wish me luck k ? opss i mean wish us all goodluck okay .. muah cikedd k lah tu dulu nanti aku akan update lagi ..

lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|