Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

rezeki untuk dikongsi bersama
Wednesday, June 24, 2015 • 12:15 AM • 0 comments





Assalamualaikum, hmmm bercakap pasal rezeki ni kan .. aku macam tersedar satu benda lepas berbuka tadi . aku memang tak berapa lalu nak makan masa berbuka entah kenapa maybe penat kot sebab terkejar sana sini pastu dengan kunci tak jumpa . nasib baik lepas tu jumpa kalau tak , habis la berbuka kat cafe lah cetanya ..

bercakap pasal rezeki , tadi memang aku makan tak habis so ada daging dan nasi yang masih berbaki dalam polisterin aku , tetiba puteh masuk bilik //ehem putih ini seekor kucing yang sangat garang pantang disentuh asyik nak bunyi ja\\ then aku pon bawak lah makanan aku yang tak hbis tu then kasi kat dia makan. dengan rakusnya dia makan. kesian mesti lapar kan ? ye lah kitaorg semua puasa..

betullah kan tak semua yang kita dapat tu rezeki kita seorang , macam situasi aku tu.. memang rezeki aku dapat tapi sebenarnya Allah takdirkan rezeki tu untuk aku dan puteh.. dah macam sama-sama berbuka gitu.. hahaha

so tu ja lah aku nak cakap pasal tajuk "rezeki untuk dikongsi bersama" . :)

nite

lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|