Fly with Dreams
Home About Album Twitter Follow Dash

owner


" I just wanna fly away from you with my dreams "

tagboard


Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

sadokan hati
Tuesday, June 9, 2015 • 11:59 PM • 0 comments




Assalamualaikum .. hai dear blog ter-chenta .. muah ciked .. sayang kau blog sebab dah banyak pinjamkan bahu kau untuk aku share segala mak nenek yang aku meroyankan .. since standard six.. dah kenapa tetiba aku nak kena terobek ni .. *lap air mata*

title cakap pasal sado .. hmm ingat habunk-habunk badan ketak-ketak tu ja nak sado ? hati aku ni seribu kali lagi perlu sado ... selepas kes ngn AK aku memang belajar sadokan hati sebab sepnjg aku ngn dia mmg banyak aku mengalah . tkpa aku tk penah salahkan AK . aku faham situasi dia ngn famili dia lagi .. saya mengerti dong... jangan risau .. hahaha macam la AK akan jumpa "karangan" aku ni kan.. tak kisah la tu ceta lama .. yang baik jadikan kenangan dia buruk dibuang dalam telaga blind k ?

cakap pasal hati sado lagi , aku ada story yang nk disharekan . A ni kenal dgn B sedangkan sebelum ni depa tak penah pon rapat tp disebabkan satu insiden ni depa boleh rapat mcm dah kenal lama sampai lh sekarang . tapi dalam depa dok rapat ni terjadi plak satu peristiwa yang lepas tu membuatkan A sedar sikap or layanan B dah lain . even A penah terus terang pasal tu tp jwpn B bgi hanya mcm mengelak untuk mengaku perkara sebenar. semakin lama A perhati ja B ni .. kekadang A saja buat muka tebal tegur ja B tapi dah tak macam dulu . tak sama langsung . B seolah-olah mengelak walaupun B tak ngaku tapi instinct A kata macam tu .. A dan B keep in touch tapi rasa nikmat persahabatan tu dah lain and A always rindukan B yang awal-awal A kenal . conclusionnya A terpaksa sado kan hati dia sekali lagi even kecik hati ...

cakap pasal kecik hati ni , kekadang aku kecik hati ngn sesapa aku hanya akan kecik hati kejap ja .. bila dia dah mnta maaf or buat something yang lucu mesti aku dah let go rasa kecik hati tu. tapi memang makan dalam la .. memang perit pedih n terseksa gak la . besa la handle hati dan perasaan memang mcm tu .

cukuplah kot untuk malam ni .. tengah bercerita ni pon aku rasa sebak tinggal tak terluah dengan peluh di mata ja ..

lots of love,
sim


0 Comments:

Post a Comment


|